Bogactwo Dilithium


Wyczekiwany przez wielu graczy event ze zwiększonymi nagrodami Dilithium w końcu ponownie zawita do Star Trek Online, albowiem można się go spodziewać już 1. maja od godziny 19.00, a potrwa do 5. maja!

Wszystkie nagrody z misji lub z reputacji zostaną zwiększone o połowę, natomiast zyski z kopalń, a także paczek Dilithium wypadających z Lock Boxów będą zawierały dwa razy więcej tego surowca! Nie ma co, najlepiej zakasać rękawy i gromadzić zasoby wymienialne na Dilithium.

4 (komentarze)

Zastanawiam się czy nagrody z misji końcowych z reputacji też będą mieć te bonusy. Jak na razie oddałam misję za Nukarę na jednej postaci i dostałam 50.000 dilitu.

Niestety mam pecha, że nie będzie mnie na długi weekend i będę mogła zalogować się do STO dopiero w poniedziałek 5go maja :(

Reply

To fatalnie, że akurat skończyłaś reputację. Podczas eventu dostałabyś o połowę więcej, a przy takich sumach to sporo. Poza tym w poniedziałek (5.05) event będzie jeszcze trwać do 19.00, więc dalej będziesz miała szansę, na np. przemielenie marków, czy contrabandy ;)

Reply

No tak, ale ja oddałam tą jedną Nukarę w czasie ostatniego (i zarazem pierwszego) weekenu dilitium :)
Teraz czekam na oddanie Dyson, Romulus na dwóch postaciach (muszę tylko misje zrobić naziemnie i nie wiem kiedy bo nie mam czasu) i Nukara na jednej. Nie wiem czy za Omega też jest jakaś misja końcowa nagradzająca dilitium...

Reply

Za każdą ukończoną reputację jest nagroda w postaci Dilithium i innych pierdółek ;) Choć szczerze powiedziawszy nie pamiętam ile i co dokładniej się dostaje, ale jak wspominałam - event podziała na wszystkie nagrody zawierające Dilithium :)

Reply

Dodaj komentarz

Wymagane jedynie kultura osobista i zasady dobrego wychowania.